Jakten på lyckan ...

Haha min f.d arbetsgivare har nu börjat ringa hem. Kan hon inse att jag inte vill jobba där längre. P va så där jätte smart och svarade i telefon och sa att jag va hemma. Fast jag sprang och gömde mig i köket så han fick säga att jag gått ner i tvättstugan. : p Trovärdigt va?

Annars har jag bangat träningen idag pga. vårdnan av sjukt syskon. Lr snarare hämta syskon på dagis. Mamma fick ta hand om 1 månads tvätt i utbyte. Vuxen poäng till mig och sambon? Kanske inte, fast dem fick vi tebax när vi pantade burkar och köpte triss lotter för alltihop... 9st = 125kr i vinst dollar. Ingen Bahamas resa här inte! damn 



Tezzan och jag åkte till Melkan och lunchade. Sen hälsade jag på mina blivande arbetskamrater. Hääärliga things.

Förövrigt så har det vart mkt kramandes i sängen idag. Kollat filmerna "Ghost riders" med Nickolas Cage. Jag valde att se det romantiska i den, fast den går under kategorin skräck. Ahow, så blev det "The pursuit to happiness" Whit Will Smith. Det lilla afro barnet var sötare än socker. Hela filmen va socker söt ioförsig. Låg och spände i sängen för att man blev så irriterad. Men hollywood film = happy ending. = )

hps pirr

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

The pursuit to happiness den skulle jag vilja se :)

Postat av: Kelly

filmen med will smith är så underbar!

2007-02-21 @ 11:41:19
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback