Kköpte en ny en : )

bakis

, igår hade jag värstaste baksmällan. Vaknade vid halv 9. Ju fullare jag vart dagen innan desto tidigare vaknar jag. Fick för oss att vi skulle dra in till Örebro och köpa en ny dator, igen! Eftersom jag lämnade tebax den förra. Så jag la till en tusing så fick jag en hp istället, finnare design. O förhoppningsvis bättre ; ) Vart nästan lite sugen på en mac, men vit = smutsig. Plus att jag vet hur sur jag blir när jag inte förstår mig på ny moderniteter. Som ipoden. Hu!

Egentligen ska jag träffa mamma på gymmet  vid 12 idag. Men jag tror verkligen inte jag orkar. Baksmällan sitter nästan i än.... Plus att jag känner mig lite konstigt. Ångest, uttråkad, menlös. Hoppas på en fika eller iaf en pratstund med Ewe senare under dan. Tror jag ska ringa hit henne ; ) Hon är ledig från pluggandet hela veckan. Niiice.

pinMin dator är helt tom, alla vackra bilder och adresser är borttappade. Tips om roliga sidor?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kolla din och Patriks bebbe på www.byebe.com! =p

Postat av: Cilla

Ååååh bakfylleångest finns det något värre? jo söndagsångest kanske? fast det är kanske samma sak haha.

2007-02-08 @ 21:01:07
URL: http://insomniaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback