Lärorik dag och helg planer...

minaspenat

I
dag har jag inte gjort allt för mkt vettigt.

Ätit upp gårdagens hämtmat från kinan, Ätit spenat hos P`s farmor, Tränat, betalat "skulder" på JC, kollat avsnitt 13 av OC, lärt mig göra helikoptern på P. Jaoo, Istortsett det. minismile

Imorn ska jag till Karlstad och besöka mitticity som ska vara nått nytt. Fläshigt? Inte allt för glädjehöjande eftersom jag inte har den summa pengar jag skulle vilja ha. Skulle vilja fixa naglar oxå. Har pillat bort nåra ;-( har en tendens att slå in dem i saker o ting på fyllan.... o då börjas de pillas. Jobbigt att underhålla de där jävlarna..

Hoppas liite, men bara liite. På fest ihelgen. Probably blir de så på lördag. Men köper nog med en fylla utifall vi skulle få för oss att dra ut imorn. drinking

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Så gott med China mat!!!! :D

Postat av: lissa

helikoptern alex:P

2007-02-09 @ 07:32:11
Postat av: Angelica

Eueeh, helikoptern! Men lyckost dig, jag var på Mitticity i går! =p

2007-02-09 @ 08:50:45
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Lisa

Ha ha, helikopern... Tufft!

2007-02-09 @ 13:28:21
URL: http://www.lisilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback