liiiip plumper, tips? = { )

Alexz är uppe med tuppen, as usal : )

alarm 06.00

Hann med både lite morgon sex och äggmackor. Sen drog P till jobbet...
O jag har nån timme framför bloggen woho


Är liiite sugen på ett lip plumper. Whyyy? Gillar egentligen mina läppar som dem är. Perfekt storlek och allt! O jag minns att en vän "slängde" ut 300kr för nått år sen....What a waste sa jag. Ändå sitter jag själv här och funderar på att köpa ett. Hittade tipset på
Annas modeblogg (starlounge) Shopping bejär at the moment : )

lip plumer

Utbudet är nästan skrämmande. Utan att överdriva finns det 1000-tals
olika alternativ på lip plumpers. Men denna "Lip injection extreme"
ska tydligen va väldigt bra. Inte för den känsliga, det sticker nämligen
rätt rejält när blodkärlen sväller. Ja så sägs det i alla fall.

Kanske har ni rent utav erfarenhet från denna, lr andra tips?
Men tänk på att jag enbart vill prova och se om de funkar...
Inga tips som kostar mig skjortan med andra ord.. dollar







Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där är rätt bra, svider en del bara. Finns en hel ask på Sephora med 4 olika produkter man ska använda under dagen i olika steg. Har dock inte orkat prova alla utan bara just den du har på bilden.

Jag gillar Duwop lip venom också, fint glans på den och så inbillar jag mig att det fungerar. :)

Postat av: Crazypill

Nix det blev ingen film =) Vi såg lite på Happy Gilmore som gick på tv, men den var rätt kass tycker jag.

2007-02-23 @ 08:11:09
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Sofia

Nej, det fungerar direkt, du kommer känna att det svider/växer. Det en lip plump gör, är att ge dig en allergisk reaktion, det är därför det svider och läpparna svullnar. Därför är inte läkare så glada i dem, i värsta fall KAN läpparna spricka om man skulle vara känslig mot ett ämne.

Inget har dock hänt mig ännu. SÅ mkt större blir de inte för mig. :)

2007-02-23 @ 08:15:48
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: Anna

Jag älskar dina särskrivningar: Morgon sex. Hängsel mode. Haha, misstolka mig inte, det roar mig : )

2007-02-24 @ 16:20:06
URL: http://tickys.blogg.se
Postat av: Jove

En sådan gav mig världens utslag när jag var i London och det såg hemskt ut. Jag minns inte vad namnet var. Läpparna blev dock betydligt större än av alla jag provat i Sverieg. En heter typ Lip City och den är bra. Köp inte Dior!

2007-02-25 @ 20:05:40
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: patricia

jag köpte en sån där, var rätt nöjd faktist, bara man itne fick utanför läpparna då fick jag konstiga utslag har jag för mig.. men sen tappade jag den... o hittade aldrig den igen.. snyft. hahaha.. nej men sen har jag inte brytt mig att köpa nån ny.. det är rätt mkt pengar för lite lipgloss.. ;P

2007-02-27 @ 12:35:00
URL: http://Prinsessanpatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback