mmm

Varför gillar man en låt mer när man hör den 2a gången? Lurar man hjärnan att gilla den ju mer man lyssnar på den?

Jag är en sån där person som har 1-3 favouriter och då lyssnar jag på dem oavbruttet. Läääänge. Tills jag spyr på dem siik Igår spelade P en låt för mig. Tyckte inte alls om den, men sa då att - hör jag den 3ggr till så kommer jag säkert va helt kär i den. O jo visst. Han fortsatte poppa den 1h... Nu lyssnar jag faktiskt på den frivilligt - Danny - Tokyo.
Den andra låten som nu fått äran att bli min ringsignal. (närmsta halvåret)
Uno & Irma - God morgon. Från melodi festivalen. ohh. Härliga låt!                note

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

mm jag tror man lurar skallen, nä men det är väl som med människor att ju mer man ser på någon man tycker om desto vackrare blir dem. Jag tror vi människor fungerar så helt enkelt!

Postat av: lissa

baby....imorgon du o jag om du kan....ring mig...

2007-02-08 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback