Mr romanc <3

Ha, kollade på "Mr romanc" heter de så? Typ modellkillar.... Vältränade som attans ; ) Fick dock inte titta mer än 10min sen tröttnade sambon. Hm. Nån som följer det lr?
Vad går de ut på question

Blev som sagt utgång igår. Förfesten va inte så där jätte lyckad, en kille va väldigt down så han drog ner oss andra. På krogen va det liiiiiiite folk så vi tänkte dra vidare men utav nån annledning blev vi kvar.

Har nu vart o ätit den obligatoriska dagen efter pizzan. Not good. Längtar verkligen tills imorn, träningen! Helgerna är verkligen "bryr mig inte om vad jag äter" dagar ... O så klagar man på vikten?

träning

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vinnaren av Mr Romance blir modell för ett Harlequinomslag. Tydligen använder de sig av levande modeller när de målar bokomslagen... Fånigt men sant. :) Kollade lite på den när den gick förut.

Postat av: Lazy Girl

jag menar precis det som du skrev...jag skulle vilja sluta få de där känslorna att jag måste dra så fort det är lite tråkigt..jag vil fortsätta resa men kanske på ett annat sätt...jag skulle VILJA stanna hemma!!!
puss

2007-02-11 @ 20:32:55
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback