Natt svammmmel....

Sitter och dricker päroncider och kollar Cityakutens repris. Dock såg jag samma avsnitt tidigare idag. Vaknade 00.10 och nu kan jag inte sova.... Kanske beror på att jag sovit sen 18.30, somnade riktigt gott efter nacho tallriken. 

Faan nu börjar 2 and half man, såg ju det oxå... Jag som aldrig kollar på tv. Ärligt alltså, jag tittar verkligen aldrig på tv längre. Tänkte helt allvarligt börja titta på "nya" serien, för den är väl ny? - Men in trees. Men såklart prioriterade jag sömnen före. Kanske går det en repris nu i natt? måste kollas upp... Hur ofta kollar ni på TV question 


UPDATE: Man in trees har ju inte ens vart idaag? Varför stod det ikväll kl 20 för då? Weirdooos!

Har förflyttat mig ut till soffan, min stackars karl ska upp kl 06. Han har vart "sjuk" en vecka nu så det är dags att pallra sig iväg..... O precis som jag, prioriterar han sömn före - sex?.... böh, Kom ingenstans med mitt tafsande  angry

 cider     akuten  Natten till torsdags myys ; p


Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh, gott med päroncider. Det smakar så somrigt :)

Postat av: Nadja

Jobbigt när man inte kan sova om nätterna =(

Du får vänta som alla andra för att veta min hemlis *ler*
Men operationen har du läst om men de är ingen hemlis hihi

2007-02-22 @ 09:24:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: flikkan

tv tittar jag nästan endast på när jag skall sova.... och då gå det bara massa dåliga repriser-sjukt tråkigt!

2007-02-22 @ 10:05:28
URL: http://tindrande.blogsome.com/
Postat av: Wysteriia

Men in trees gick visst igår, jag kikade på det:P var en helt ok serie :)

2007-02-22 @ 10:23:28
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Emma: Ah, visst är det gott : )

Flikkan: Det har du så rätt i. Bara massa simpsons och annat crap.. Kanske för att de är meningen att man ska sova om natten? hehe.

Wysteriia: Nämen? På vilken kanal då? Kollade ju tv tablån för 3an...Hm, jag måste ha vart väldigt trött. %-)

2007-02-22 @ 10:57:41
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback