Need advice & blåbärs muffins.

Första dan på jobbet, kändes så bra så hu. Längtar redan tills imorn. Jobb : p 10-16. Kan ju alltid hoppas att känslan håller i sig.

Hallå, jag behöver fortfarande hjälp med klänningarna. klääning Vilken är finast?

I need your advice. Now! Hur mkt skulle ni tänka er att betala btw..

Sandra är på väg hem med donkan till mig... Mmm! O jag hoppas hon inte glömt blåbärs muffinsen. bakelse Fick ett sånt extremt behov av det när jag kom hem från jobbet.

blueberruybigtasty


Kommentarer
Postat av: fiorella

har du börjat på nytt jobb? hur gick det? vad var det för jobb? trevlig helg :)

Postat av: Lene

McDolnalds muffins är de godaste någonsin. min favorit är dock chokladmuffinsen=)

2007-02-24 @ 12:53:28
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Lene: Deras muffins är säkert jätte goda. Dock va denna säkert en vecka gamal. Torr o äcklig. Bu! :-S

2007-02-24 @ 19:17:30
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback