Ny månad, bättre månad?

Jahaja, nu ska inte mattgubben komma kl: 8... Hans bil har gått sönder så han ska
ringa vid halv 10.
Suck, va fan ska jag behöva ställa in mina planer för? Så kul är det inte att sitta här o glo..Har sprungit o plockat lite i lägenheten, lite bättre ser de förhoppningsvis ut. Som om man skulle få uppskattning för det?.. Nej, men jag tycker ju de är jätte kul att hålla mig hemma. Städa kvast, laga mat mat.... bla bla..

Som
Angelica skrev - Januari är röt månaden för förhållanden. O yes. Jag märker det.

5 kärlekstips från Lisbeth

TA ANSVAR. Det är enkelt att hitta fel och brister hos sin partner, men verklig förändring börjar hos dig själv. Vad kan du göra annorlunda för att ert förhållande ska bli bättre?

KVALITETSTID. Istället för att boka in varenda helg med middagar och släktbesök, avsätt tid för er själva. Gå på bio, prova friklättring eller slappa. Aktiviteten spelar mindre roll, så länge ni ger varandra kvalitetstid.
  
PRATA. Diskutera i lugn och ro vilka förväntningar ni har på varandra. Prata om vardagsliv såväl som helger och semestrar. Tänk högt, inget är rätt eller fel. Försök att mötas på halva vägen och hitta en lösning som funkar för er båda.

TA HJÄLP. Har kommunikationen låst sig mellan er, tveka inte att söka hjälp. Det kan räcka med ett eller två besök hos en professionell rådgivare för att ni båda ska kunna se situationen på ett annat sätt.
  
VAR FÖRLÅTANDE. Dra inte upp gammalt groll i tid och otid. Visst är det bra att rensa luften, men inte mitt under fredagsmyset. Spara på krutet till familjerådet och ta då bara upp frågor som verkligen betyder något.

Källa: Aftonbladet.




Vill ha denna guld spargris från asos. Dock verkar den bara finnas i silver at the moment. Nån som vet?

spargris

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ah tack för tipset, vet du något om "2:an"...det är ju samma stil på mobilen, är den likadan tror du? Den har dock mer minne etc. är och nog bättre "i" kan jag tänka mig :) Hoppas du förstår mig..haha ;)

2007-02-01 @ 11:39:23
Postat av: Malin

Älskar guldgrisen,så söt :)

Postat av: f i o r e l l a

skittbra blogg :)

2007-02-01 @ 22:13:25
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: Malin

Jag köpte en sådan fast rosametallic på lagerhaus för ett tag sedan...tror de har i guld också :)

2007-02-04 @ 23:10:51
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback