Sleeping beauty

Sömn - Tjejsnack.

sleeping

· Vad har du på dig när du sover?  Trosor oftast. Ibland nått linne oxå, or helt nude.
· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) På sidan och håller om min kärlek.
 Eller på mage.
· Hur många kuddar har du i sängen? 4 men jag använder bara 1.
· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Allltid alltid. : )
· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? En gång när jag va liten. Typ, att min kanin fick utklöst öga vilket han fick kort där efter... Annars bara små obetydliga saker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag minns den gamla goda tiden då jag också kunde sova på mage ;-)

Postat av: angelica

håller tummarna för dig i helgen! /A

2007-02-20 @ 20:38:00
URL: http://www.angelicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback