Sparken?!

Det ända jag hunnit med idag är att färga håret. Har haft svart med röda slingor i ca 2 mån. Men jag tröttnade på att underhålla det röda så jag tänkte fixa mig ett par vita slingor. Typ 3-4 tjocka och sen lite i luggen, vill fortfarande att det svarta ska dominera.

Hade förväntat mig rosa slingor eftersom rött är svårt att få bort. Men dem är faktiskt blonda. Måste fortfarande göra en omgång till men ska låta håret vila en vecka. Det är väl ingen nyhet att håret kan gå av (o i annat fall bli som tuggummi) om man bleker det för mkt... Så nu sitter jag med hårinpackning och skämmer bort det lite : )

Mitt i färgningen ringer chefen från Melkan (cafèt) och säger att han vill prata med mig?... Jag fick verkligen ingen ro så jag fick lov att skölja ur färgen och åka ner dit (med blåa slingor som jag hade då...) De blonda slingorna drog nämligen åt sig den svarta färgen.. Vilket fall som helst så kommer jag ner dit. Chefen säger då att dem tydligen räknat fel i kassan så jag hade inte behövt komma. De hade fått för sig att det fattades en stor summa pengar(?!) Hm... Tur att man inte blev anklagad för nått sådant. Trodde typ att jag slarvat med golven lr nått. När jag ändå va där fick jag ett pass imorn 10-15.

dick     Har hunnit med en solning oxå :-p


Kommentarer
Postat av: Anonym

baby. blev orolig när jag läste din blogg men sne kom ja till slutet hehe. hoppas du blev nöjd med slingorna. mmm vill verkligen ha tillbaka den gamla hårfärgen men de e inte ofta man får till det två ggr...

2007-02-28 @ 19:57:09
Postat av: lissa

resten till förgående kommentar haha:)

Postat av: anna wintour

som jag förstod det rätt så blev du inte anklagat för att ha stulit?

2007-02-28 @ 21:16:46
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: anna wintour

är du nyfiken på ditt horoskop?
vilket är ditt stjärntecken?

2007-02-28 @ 21:16:57
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Liv

Värsta 'abstinensen' börjar gå över nu. Haha. Men seriöst fyra prillor i munnen låter sådär gott. Jag har aldrig vågat pröva...

2007-02-28 @ 21:38:34
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad använde du/ni för färg? Har också svart och vill få i lite ljust :)

2007-02-28 @ 23:24:22
Postat av: fiorella

shit , sånt är det ju det värsta som man kan bli anklagad för. Tur att de var dom som hade gjort fel och inte du. go girl

2007-03-01 @ 00:09:19
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: Alexzandra

- Anna Wintour: Nej då jag blev absolut inte anklagad för nått. Tur va väl det, det hade ju blivit pinsamt om han anklagat oss för att sno pengar när de va dem som räknat fel. Jag är vattuman, så giive it to me =)

- Caroline: Vi använde Mood ultrablond. Fast tänk på att ha i slingorna lääänge. Jag satt i med det nästan en timme sen sköljde vi ur och gjorde samma process igen. Fast det beror ju på vad man har för hårtyp. Har du känsligt hår som lätt går av vill jag inte rekommendera dig att göra så. Men lycka till iaf : P

-Fiorella: Ja det är ju väldigt träligt ifall den andra man jobbat med missköt sig (lr i värsta fall har snott pengar) och så sitter man där och står på sig. Fast huvudsaken är egentligen att man själv vet. : )

2007-03-01 @ 05:45:41
URL: http://Alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback