Tysklands trip VS krogkväll : )

Min karl har skolkat från jobbet igen. 2dar! Så imorse blev det sovmorgon, detta är inte bra för mig...
Jag känner mig mkt segare när jag får sova så länge jag vill än när jag kliver upp vid 6. O följden utav det blir seeeeeg dag. Så imorse satt vi här och fantiserade hej vilt om vi skulle göra. Vilket slutade med att vi drog till Örebro och provkörde bilar bild2
 
Vi tänkte ärligt köpa en kombi och dra ner till Tyskland och bunkra sprit & öl.
Impulsiv var namnet.
Tänkte att vi skulle köpa en slit och släng bil runt 20-30 men hittade inget. Sen fick vi för oss att pynta in 30 som kontantinsats till en sprillans. O jag är inte sen med att göra impulsiva grejer men där gick även gränsen för mig. Ska jag ta lån på en bil ska det åtminstone vara en jag veeerkligen vill ha. O fick jag bestämma skulle de bli en söt liten flickig cab. Men ikke. Så vi drog hem i våran skrothög men som fortfarande går framåt lyckligt nog. : ))

Så ringde vi mamma och fick lova att låna deras bil. Så vi hade planerat att dra ner till Helsingborg ta båten över till danmark - Tyskland. Men ack sååå trötta vi var. Och P kännde på sig att han skulle få köra.. O alla andra är så sjukt tråkiga, torra och snåla så ingen ville hänga på våran trip.

Bejbin sa då - Ska vi dra till Hällefors och köpa sprit? hahaa...
Så med andra ord blir det en krog kväll (för omväxlings skull) istället för en Tysklands resa. Niice va?  Det pratas om ett nytt försök om 2vec, får väl se hur det blir med det.

Detta är 2a helgen jag & bejbin lovar varandra att vi ska köra nyktert. Eller åtminstone hitta på nått vettigare, med tanke på alla hjärtans dag i veckan. Men ikke... Så otroligt kul att göra sig fin och va lite lullig ju åarty


Kommentarer
Postat av: yenny

hihi nu ska jag också sitta och dricka en drink ensam ;) mysigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback