Utsåld klänning till salu : )

klä

Klänningarna
som jag - och resten av den svenska befolkningen : ) bloggat om. Dem finns att köpa i storlek 34 och 36 på tradera ifall någon är intresserad. Själv lyckades jag inte få hem Sofi`s klänning. Någon ville ha den mer än mig så att säga... Dock har jag kommit fram till att jag inte vill ha hm klänningen. Jag kommer antagligen bara se stor ut eftersom jag fått höra att den är lite "tältig" 

Så jag ville bara tipsa er som inte visste, vet ju att den är efterfrågad ladu

Nu ska här lockas hår för att sen promenera iväg till jobbet. Ha en fiiin dag bejbs : p

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har köpt en hängselklänning nu! =p En grå från KappAhl!

Postat av: angelica

Hejsan hoppsan! Allt bra med dig? Hade du det kul i helgen då? Hur går det på jobbet? Fortfarande lika kul? Hoppas du hittar någon annan fin klänning som inte gör att du ser "tältig" ut :) Kram

2007-02-26 @ 18:42:52
URL: http://www.angelicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback