Dubbel otur sa tanten. ;-O

färg

Idag var de inte lika segt som igår... Roade mig lite åt en gubbe som låst in nykeln i bilen. Hur lyckas man med det tänkte jag? Hans typ "tant-kompis" (trodde de va hans mamma men de fick jag minsan höra att hon inte va. Men de bodde på olika ställen, Kanske kk`s?) Anyway så satt hon o väntade hos mig när han gick över till macken. Så ville hon låna toan, varav jag glömde berätta att dörrkarmen va ny målad. Såg att hennes mörklilla kappa blev alldeles vit men sa inget. Huh, skrattade som en tok tills hon kom ut och frågade vad de va för nått på jackan? Shit. Kollegan fick stå och skrubba med en trasa på hennes nya jacka (som hon nu minsan skulle bli tvungen att kasta...) lätt att få bort målarfärg? Knappast. Kul var de iaf. Annars så stod jag mest rakt upp och ner på golvet och gjorde inte den minsta nytta. Så där lagomt kul att stå där och glo samtidigt som hela pakistan ligan - släkten är där och fikar. O jag ska såklart springa och serva dem med kaffe och fika bröd. böh! : (

Imorn blir de full rulle. Träning med mor kl 11.00 hantel, skicka iväg tradera paket (ett jäkla spring på konsum), Sätta in pengar till en auktion som jag själv budat hem ;-p Och så blir de lunch på stan med Mims & Liis, Jobb 16.30.... Fredag, are birthday party. Längtar som tusan efter en ordentlig fest coc


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha.. Du är evil! Stackars gubbe å gumma! Fast lite roligt var det.. :)

Postat av: Bay

Haha det där med Tradera känner jag igen. Kommer ihåg hur man blev igenkänd i kiosken varje gång man skulle skicka/hämta paket så till slut behövde jag inte visa legg, för de visste vem jag var så bra =) Numera blir det dock Ebay för min del och här I Canada är de mkt hårdare med posten. Så inte lika roligt. Fortsätt att sälja och fynda! =)

2007-01-25 @ 08:37:55
URL: http://bay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback