En fågel viskade i mitt öra..

tjejjobb        bygg

E
n fågel viskade i mitt öre, lr snarare i min älsklings öra. Varav han skvallrade vidare till mig ang. ett jobb.
Ni vet, jag ägnar numera mitt liv till att söka jobb hela dagarna. Dock är detta ett dröm jobb för mig. Redan för ett år sen tänkte jag söka men då va deras ansökning borttagen så jag antog att de anställt någon.

Nu är det en arbetskompis till P som ska dit på anställnings intervju imorn! GAH, det är mitt jobb ju. Den jäveln kommer säkert få det oxå, han är ju kille. O det klingar lite manligt över detta jobb. Men som
jeeena påpekade så ska man aldrig tipsa andra om saker, jobb etc förens man själv fått de. hehe. Inte för att jag med fullaste allvar tror att ni ska flytta till Karlskoga och försöka sno mitt drömjobb. Men va fan, världen kryllar ju av psykon så man vet ju aldrig. skalle haha.

Skickade iaf iväg en ansökan fort som fan. (blev värsta uppsatsen) O never in my life att jag skulle visa den för NÅGON. Tycker de är så pinsamt med sånt där. Framställa sig själv som värsta "perfect person for the job" whatever. Ska även ringa upp dem imorn och höra så min ansökan anlänt, annars åker jag dit och lämnar en personligen oxå. Sådetså! Man kommer ingen vart om man inte visar att man finns ju. Patetisk jag är. Men jag skulle verkligen vilja prova och se om det är nått jag skulle kunna tänka mig i framtiden,( alltså denna inriktning) isåfall blir det plugga vidare för min del.
 
Så, vad tror ni det är för jobb? Ni kan säkert övertala mig att berätta. Men lite gissningar vore kul, se vad ni tror att jag är för person? kommetar

Kommentarer
Postat av: ellinor

Kanske ett jobb som butiksbiträde?

De kan inte förstå att jag är blond heller...är nu också svarthårig =)

Postat av: Liv

Hmm... svåårt... :-S

2007-01-10 @ 18:15:25
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Sofia Style

tack för ditt inlägg om mobilen! Blir ingen sån nu :-) Jäkligt snygg å trevlig blogg du har :-)

2007-01-10 @ 20:15:28
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Okej, Tjejsnack alltså? Var hittar man det då? :)

2007-01-10 @ 20:54:13
URL: http://newdress.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback