Ett efterlängtat besök ;-P

Som Patrik sa igår  "Jag ska stämma acer i fall jag får magsår" Ja, man skulle minst sagt behöva äta lugnande för att sitta på denna fördömda datorn. Måste vänta 5sek varje gång jag skrivit en rad för att bokstäverna ska hinna komma fram. Ringde till suport och dem sa att jag skulle lämna in den. Jag hoppas för deras egen skull att jag får en låne dator annars kommer jag bli hysterisk. Jag menar datorn är en månad gammal och jag förväntar mig att den ska fungera. 2-3vec utan bloggen går ju inte....

Om en halvtimme ska jag va hos frissan = ) ett efterlängtat besök kan jag lova. Det ska bli riktigt svaaart med klar röda slingor och så ska det klippas lugg. Tjusigt. Har även en inbokad manikyr tid om 2vec. Kuligt.

I
omed att jag blir svarthårig skulle jag behöva lägga mig i solariet, tyvärr så tillåter inte ekonomin det. Men det blir iaf en fika i e.m : )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ojoj, det där låter skitsnyggt hörru. Vad kul med en ny frisyr :) Jag är tyvärr inte riktigt nöjd med den jag klippte sist, men jag tänkte färga brunt nu med blonda slingor och klippa nån sorts lugg. Har funderat på brunt läänge men jag är så feg och har hållit fast vid mitt blonda hår :P Vad sjukt irriterande att eran dator tjafsar så dår :/ man vill ju att nya prylar funkar..

Apropå mina nyårslöften, så har jag hört att bara det att man ger löften gör en till en bättre människa, hehe ;)

Postat av: Angelica

Åh, frisyren låter skithäftig! Du kan väl maila över en bild till mig om du inte vill publicera på bloggen? Imorgon sker den stora förändringen med mitt hår, permanent och klippning, yiihaa!

2007-01-02 @ 22:44:09
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback