Födelsedags firande *<: )

party

Ja ni gott folk
=s ....

Gårdagens födelsedags firande som stått på schemat senaste 2vec är över. Kvällen va varken en höjdare lr katastrof. "förfesten" blev iaf inte under förväntningarna. Fick fina presenter utav mina nära & kära : ) Vissa personer som man kanske räknat med dök inte upp, vikiga personer personer gick hem innan det ens börjat, men istället kom de människor som man inte träffat på years. Personer som ligger mig kärt om hjärtat. Härlig surprise! Barndoms vänner och kusiner. Annars så stod jag ut längre än jag trodde. Kom dit strax innan halv 9 och gick hem vid 01. Det va till min förvåning kö utanför vid 1? Kö på wickan? Mm, smock med människor var det = )

Idag har de varit lugnaste, cpigaste lördan på länge. Kollade 2 filmer när jag vaknade vid  9 imorse. Efter det vart de bara jäkligt barnsligt här hemma. Drog till mamma ett par timmar. O nu har jag typ sovit sen 7. Finns inte så mkt annat att göra när man kommer hem, det är nedsläkt och alla sover kl 19 en lördag. Bara att anpassa sig efter dem man bor ihop med. Förhoppningsvis vaknar man upp när det är ny dag, så man kan starta om från början?

Kan ju undra va ni andra gör denna lördag kväll? Fest, mys?


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis :D

Postat av: Liv

Min lördagskväll var hellugn. Bara jag, godis och tv :-) och ang. killen i fredags, så ja det är riktigt osexigt att använda pengar som raggningsknep, och dessutom gjorde han ju bort sig helt i onödan eftersom jag är upptagen :-P

2007-01-28 @ 15:22:54
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: hanna

grattis i efterskott =)

2007-01-28 @ 20:16:51
URL: http://milon.blogg.se
Postat av: Lyxrus

Cool bild, vart hittar man sånna?
Du kan väl svara i min blogg för annars kommer jag glömma bort hur jag hittade dig :p

2007-02-02 @ 11:37:51
URL: http://lyxrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback