God. Euh.

feed

D
åligt med uppdatering från min sida ; -Z Snutten har skolkat från jobbet 3dar så min tid har gått till honom. Inte för att vi gjort mkt vettig men.... Spelat lite keno, film kväll med mys & godis. Igår hyrde jag och hans syster en lite "annorlunda" film. Vi båda var ute efter en skräckis (gärna en som får en att hoppa till då och då.) Men när man är 3st som ska se är de svårt att hitta någon som ingen har sett. Anyway, så blev det filmen FEED. Vidrigaste mest osmakligaste jag sett på länge. Precis innan hade vi ätit kebab och ett par hg godis och det gjorde inte saken bättre. Det stod mig upp i halsen i ca 3h efter.

Filmen var inte otäck (alltså inte skräck otäck) utan vidrig otäck. Så ni som är trött på alla gamla vanliga vandrande zombies, inavel byar, tjejer som inte klarar av att springa ifrån mördaren och allt va de är. Se denna, ganska unika film. Men lägg undan godis påsen innan ni sätter på filmen black blink

Annars så gick semester pengarna från Norge in på kontot idag. Så efter att ha vart hos mamma och bakat bullar (eller hon bakade, vi åt ;P ) Så bar det av till Örebro. Behövde inhandla lite presenter. Mammi och sen mina twins. O sen framför allt en födelsedags outfit till nästa helg. Den köptes jag på Gina. Svart linne/klänning, med lite spets upp till. Ganska vanligt faktiskt men till det blir det silver tights och pumps (o såklart massa silver accessoarer) Provade med guld tightsen först men nä.. Blev en anning stressigt eftersom vi skulle in på ikea, äta mat och stor handla mat.... Fick lägga över en del utav planeringen till imorn. Då blir det ett besök på Systemet, uppfyllning av kylskåpet och även lite V75. Niiice =)

tröja Blev även denna i grå. Söt & prisvärd ; )

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

jag älskar rysare, men har svårt för såna som gör att man blir äcklad av mat så vet inte om jag törs se den ;) haha

Postat av: Maria

Blä, den filmen hoppar jag över. Speciellt den här perioden av mitt liv då jag är en sån storätare ;-)

2007-01-20 @ 12:14:51
URL: http://mariaridefors.blogg.se
Postat av: Angelica

Värsta äckelfilmen ever är Cannibal holocaust, om du vågar se den så är du fan den coolaste människan på jorden. Eller den mest dummaste. Välj själv!

2007-01-20 @ 13:40:19
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback