Jobb sökandet fortsätter...

intervju

V
ad är grejen med alla dryga, korta chefer? Måste dem bevisa att makten ligger hos dem? Dem liksom snoppar av än innan man ens hunnit prata klart. Man vill ju gärna hinna säga vad man pysslat med tidigare innan de bestämmer sig. För det kan knappast vara så att ingen behöver arbetskraft? Typ 3 av 10 har bett om en CV. Får tacka för det åtminstone. För jag är minst sagt överkvalificerad på de jobb jag sökt. Är väl bara och vänta och se i guess...Börjar tröttna på att åka omkring och göra ärenden hela dagarna. Ska va glad att jag har bild2 iaf, annars hade de inte blivit mkt gjort.

Less jag blir på detta väder då, ofta man vill ha "höst" 9mån om året. Ska de vara så här så kan lika gärna sommaren komma på en gång. Men sån tur vet vi nog alla att vi inte har ;-//  Trissta dagar det är när P jobbar och jag gör....Ingenting! En fika här och där räcker inte för att jag ska bli tillfredställd. Måste skaffa mig nån hobby (förtillfället måste den vara gratis) simmar är ju hur skönt som helst.... Men motivationen inte lika bra. 

Nån jävel som sitter och plippar på pianot i lägenheten brevid, sluta omedelbart, pleeease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback