Jul & nyår = tjejsnack ; )


Jul & nyår   
Tjejsnack

· Vad fick du i julklapp?
Smyckesbox, ipod strumpor, rosa headset, guldkudde/ramar, dataväska, Presentkort, piercing smycke, böcker/dvd-filmer, godis & pengar.
· Bästa/sämsta julklappen du fick? chocklad asken? Bästa/behövligaste: presentkort/dataväska, gladast blev jag nog över smyckesboxen. tes
· Bästa/sämsta julklappen du gav bort? Gav bort en chocklad ask som jag själv fått. Bästa jag gav bort va en toast/våffel maskin med disney motiv. Hela familjen hade glädje utav den.
· Hur firade du nyår? Lagade mat med de närmaste i 2h för att sen slänga i sig maten på 5min. Inte så glamoröst direkt. Bling bling drinkar och sen straight to bad. Hm..
· Har du något nyårslöfte? Bli snällare : ) sen försöka att... börja träna, äta nyttigare...typ.

Kommentarer
Postat av: sanna

låter som riktigt fina julklappar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback