Lön = shopping. ; D

sexuell

H
ur jävla kul är det att gå till jobbet när killen kommer hem? Man hinner ge varandra en puss i dörren ungefär... O inte nog med det,  när man kommer hem får karl jäveln för sig att han ska sova. Kl 20? Ehm, jag har visa behov faktiskt!  :-I tyvärr hjälpte det inte att dra av honom täcket, göra string med hans boxer lr hota med "lingon-veckan" till helgen. Helt osugen.
 
Så då sitter man här och överväger att gå till sängs. För att sova! Det är ju typ den ända tiden man får tillsammans när båda jobbar. Men lyckligtvis så jobbar jag bara nåra dagar i veckan än så länge. O i dag blockade jag ut min första "svart lön" : )

Imorn blir det Örebro, köpa present till mamma (fortfarande inte hunnit fixa) eftersom mattgubben förstörde hela dagens planer, köpa tränings brallor - nu när man hållt igång i hela 3vec. hehe. Sen säkert lite smått och gott till än själv.... System bolaget ska oxå besökas coctail Black jack på fredag, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Min kille brukar också nobba mig ibland... What's up with that, liksom? De ska vara tacksamma! :D

Postat av: Regina

haha, jag vet hur det känns när man inte får tid :P fast det brukar vara jag som är nobbaren, det känns ju bättre.. ;) Förresten, bor du i norge? Jag är norsk :P

2007-02-01 @ 21:21:52
URL: http://katralen.blogg.se
Postat av: carro

tack så mycket :D

2007-02-08 @ 00:39:07
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback