Mardröm x2.

Jag glömde berätta om den skumma natten jag hade. Alla mina mardrömmar har en tendens att handla om naturkatastrofer. O jag antar att drömmar är baserade på tankar, räddslor etc..

Jag menar ingen har väl undgått att vi har en snöfri vinter? Dessutom åskade det i Oktober (vilket är rätt ovanligt..) och enligt forskare kommer vi ha helt snöfria vintrar inom loppet av 16år.. Man ser ju redan nu tydliga förändringar i vårat klimat så... Anyway så vaknade jag väldigt tidigt imorse ur en naturkatastrof och lättnaden var ett faktum när jag slog upp ögonen. La mig då intill älsklingen som jag alltid gör för att somna om igen. Varav han kläcker - fan vad jag hatar dig! ehm, ursäkta?

Då hade han oxå haft en mardröm, där jag va otrogen. Dels med hans bästa kompis och massa andra. Även fast han visste att detta va en dröm så fick jag liksom ut för det.. Det måste va ett tecken säger han då. Schyrre. När man lägger sig intill för att kramas så får man anklagelser om att man vart otrogen.

Det gick dock över när jag gick upp på toa och han fan glädje i att öppna dörren. När jag satt och pinkade. Jätte kul tyckte jag, där fick han min oskuld på det oxå.

Good night my ladies zz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, en tjej som svarar :D ! Tack, då får jag klicka mig vidare till körsbären dårå :) är inne på sidan redan haha.

2007-01-14 @ 22:48:47
Postat av: Anna

Du, när man drömmer ngt sånt som otrohet betyder det ngt bra, det har jag läst i en drömtydar bok.. Kommer inte riktigt ihåg vad det stod för nu men det var ngt bra iaf, så det kan du ju hälsa karln ;)

Postat av: Ilvana.

Haha vad roligt :D

2007-01-14 @ 23:21:03
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Fick inte med mitt namn där uppe. Översta kommentaren :P

2007-01-14 @ 23:32:17
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: Maria

Hahaha, i vårt förhållande tycker jag att det är ok om man kissar när den andre är i badrummet (ibland är det liksom tidsbrist), men min sambo vägrar! Jag har på nåder fått komma in ibland och kissa när han duschar, men då måste jag övertyga honom först om att det verkligen är akut! ;-)

2007-01-15 @ 07:30:13
URL: http://mariaridefors.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag brukar också vara jättesur när jag haft en sån dröm. Det känns ju så äkta just när man har vaknat, hur sjukt det än låter. :) Fast det går ju över rätt fort.

2007-01-15 @ 10:05:09
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: Anna

haha a drömotrohet är för jobbigt. Både när man själv har det och när han har det.

2007-01-15 @ 17:09:59
URL: http://annass.blogg.se/
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Haha jag var brukade alltid ge tillbaks på min pojkvän när jag drömde att han var otrogen. Då vi var tillsammans drömde jag ofta att han gjorde nåt fuffens & i drömmen råkades jag alltid döda honom i min jakt på hämns.. :S

Undertryckta aggressioner tror jag..

2007-01-15 @ 19:22:50
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback