Mobillös & arbetslös.

Attans, P blev ju av med mobilen för ett par månader sen. Eftersom han bara hunnit ha den i en vecka då, så... orkar han inte skaffa nån ny. Därför går han omkring med nått väldigt stenålders och batteriet funkar typ 1h. O imorse kom han på att han va tvungen att ha telefon så han lånade min. Så skulle jag sätta i mitt kort i hans men den är operatörs bunden så jag sitter utan telefon idag. Det blir med andra ord ingen fika eller socialt umgänge för mig idag. Hej, meningslös jag känner mig som sitter framför datorn i timmar. Plus att vaktmästaren sitter inne på våran toalett och skruvar bort rör och grejer, trodde de va imorn ju. ;-I  Ska nog gå och rosta mig en macka för att fördriva tiden lite.

Mitt jobbsökande går inge bra. Under mina 4år ute på arbetsmarknaden har jag helt plötsligt blivit arbetslös så nu vet jag hur det känns oxå...

old


Kommentarer
Postat av: Camilla

usch och fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback