Monday plans!

Har laddat ner avsnitt 9, 10 & 11 av OC, skulle kunna ligga inne och kolla allihop. Dock fick jag nöja mig med ett for now  : ) P är tillbax på jobbet och jag tänkte hinna med lite vettiga saker idag....

Ska iväg och träna med mamma halv 11. Betala lite räkningar. Sen ner till stan och byta en present jag köpt, hade underskattat hennes tuttar. hehe... O även byta en pandora berlock som jag inte är riktigt nöjd med. Med tanke på att den kostade 450kr vill jag vara 100. Ah, så går nåra tradera auktioner ut nu kl 14. Får se om de blir nå cash, jag är fattig iiiigen. tes


Kommentarer
Postat av: Kelly

här e den! :-)

Postat av: Maria

Suck - vem är inte fattig? Januari är verkligen den sämsta månaden på hela året!

2007-01-22 @ 19:19:02
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback