My body.

Tjejsnack v. 2.                                                                       

1) Vad tycker du om din kropp? Hm, den behöver ett ordentligt träningpass. Kanske lite mer färg oxå ; )
2) Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur
skulle du förändra det? Jag skulle vilja va lite "tightare" lr hur jag nu ska förklara. Såklart genom att träna, vet jag så väl. Men orka komma iväg.
3) Vad är du mest nöjd med på din kropp? Hm, ansiktet. O mina bröst storleksmässigt kanske.
4) Vad är du mest missnöjd med på din kropp? för ett par årsen - lägden. Nu tycker jag inte det är lika big deal men ett par centimeter till skulle inte skada.
5) Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varförr? Jessica Alba eller Adrianna Lima. (anser att deras kroppen är rätt lika) De är inte fööör smala. De är inte formlösa och så ser de väldigt sunda ut båda två. 
 
knapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback