Nu jävlar..

Bloggade ju om Mist produkterna igår. O efter att ha legat och läst igenom hela vecko revyn this morning. Så... hittar jag 25% rabatt på Mist Stockholm produkter. Lagomt irriterande eftersom jag IGÅR handlade för 500kr där...Nu var de ioförsig inte jag som betalde kalaset men ändå. Hoppas den gäller ett tag, o visar sig produkterna va bra ikväll. Kan jag ju köpa en till ögonskugga bara för att de är så vackra : )

Läste en riktigt bra krönika, i veckorevyn. "Om jag bara hade hånglat med Nina" hette den. Hur bra som helst, jag brukar själv komma i såna tanke banor. Vad skulle jag göra nu ifall pappa inte hade dött osv?, då hade jag inte köpt en dator, inte blivit tillsammans med min första kille. Inte haft mina 2 syskon? Ibland kan den allra minsta beslutet förändra så mkt. Som de står i krönikan:

veckorevyn

- Fan, ångra inte det du gör, skit i Nina, lukas eller vem det nu är som grämer dig. Alternativet är roligare. Det kallas för livet....

Så sant som de är skrivet. Tänk om man kommit in på skolan man sökte? O i såfall struntat i att flytta till Göteborg och gick miste om alla de vänner man lärde känna. Gick miste om alla minnen osv. Så med allt "ont" kommer nått gott kan man ju säga. Mkt bra krönika som sagt, läs den!


Föresten. Bloggen är hel mupp här hos mig. Att publicera kommentarer/inlägg tar years om de ens funkar. O nu kan jag inte se mina inlägg när jag går in på alexzandra.blogg.se Vad ser ni hos er??


Kommentarer
Postat av: Angelica

Igår gick det inte att se dina inlägg men idag funkar det för mig i alla fall!

Postat av: caroline

oh jag älskar också den krönikan !

2007-01-27 @ 16:03:31
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback