Oinslagna presenter, for me = )

Igår snöade det här i Karlskoga. Andra snön som jag får uppleva under denna vinter. Såklart ligger den inte kvar idag, istället har de frusit på och blivit is. Hatar!

Kollade på den svenska filmen Offside igår, hade förväntat mig lite mer humor (med tanke på skådespelarna) men den va klart godkänd.



Annars så har jag en himla massa måste att göra idag. Så har de vart hela veckan känner jag. Måste städa kvast, ringa "dröm-jobbet" och höra fall de fått min ansökan, ringa ett annat jobb, skicka iväg en cv till ännu ett annat, lämna in tradera paketen på posten, hämta P 14.30 så vi kan åka till arbetsförmedlingen.

Hehe, det vankar 2 födelsedagar här i Januari. tårta Bloggen fyller 100 dagar nästa vecka och jag fyller 21 snart.. Plutten har vart ute i tid och fixat presenten åt mig, hörde när han stod ute i köket igår och svärde. Han lyckades nämligen inte slå in det för att de va så konstig form på det? Hmm, så nu ligger de oinslaget i skåpet. (no no, i would never...) Nått positivt vill jag spara till födelsedan. Har ju kommit så pass långt att de inte är kul att bli äldre längre. Paketet är mörkgrå - metallic, finns bara att köpa på en sida på internet, passar lika bra för både tjejer & killar, det drog mer mot prynads hållet än tekniska hållet, kostade runt 500kr och jag kommer bli jätte glad confused  Vad kan de va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback