Party helg *<: )

coctail

Det blev utgång igår, åh vad jag älskar när man lyckas få till fyllan. vin Ända sättet för mig att få till den där sköna salongs berusningen är att dricka cider. Hur kunde jag ens få för mig att dricka nått annat? Länge leve x-ider. : ) Som alltid slutar utgången på pizzan... Lyckad men ganska lugn kväll.

Lite spontant sådär, så blir de troligen utgång idag med. Plutten kom nyss med skumpa i handen och frågade va klockan va. Han insåg ganska snabbt att de va för tidigt. Jag hoppas på Wickan ikväll med, har verkligen ingen lust med statt.

Har suttit och lagt in saker på tradera hela dan (trisst som tusan, men behövligt) och så spelade vi på V75. Sista loppet körs nu men det har redan gått åt skogen. 4a rätt woho


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag flyttar 1 feb, och kommer ha stans bästa pizzeria i samma port! FARLIGT! haha!

Ha en bra dag! :)

Postat av: Angelica

Länge lever X-cider!

2007-01-08 @ 09:10:51
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback