Pensionär söndag.

bingolotto

Spelat bingolotto idag, vuxen poäng till mig = ) Den där program ledaren alltså, helt galen ju. Lyfter upp de stackars tanterna och pussar på dem. Tänk om de har högtproblem lr nått? Btw, så hade tanten en playboy kanin på kavajen. Nån som tittade kanske? Antagligen inte. Tycker iaf han är rätt skön Rickard Olsson även fast han vissa gånger verkar lite ironisk och kaxig. Ingen vinst heller, men plöstligt så händer det väl : )

Kollade på Playa del sol, roligare än roligast.

Annars har jag bara njutit av min sista dag som 20åring. Imorn smäller det, ett steg närmare....

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, JAG kollade på bingolotto =P vi var ett gäng på 6 personer som köpte våran försa lotter , men jaa jag såg också hennes playboy kanin. Sjukt cool!

Postat av: Maria

Hmm, du tittade på Bingolotto säger du? Är du säker på att det var grannen som spelade dansbandsmusik högt häromdagen och inte du? ;-)

2007-01-29 @ 09:05:03
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback