Pink cake & pink presents.

Ladies, tack för alla Gratulationer. Det behövdes faktiskt, dagen va något sådär menlös.

Helt vanlig dag lixom. Fast jag firade med fest i helgen o nu till helgen blir de kalas hos familjen. Mamma fyller ju oxå år : )) Måste ta mig ner till stan och handla klart presenterna palet. Mamma såg min samet-smink-väska från hm och ville ha en likadan. Så nu tänkte jag fylla den med lite trevligheter. Hittills har de bara blivit nagellack, nagelförstärkning (lite svårt, eftersom hon fick mascara och anti-age kräm i julklapp) men ni kanske har tips? Det måste få plats i smink väskan dock.

Förövrigt så vart tårtan både söt och god igår. Rosa grädde med rosa/lila dekorations hjärtan tarta Och chocklad text....Första gången jag gjort en tårta så jag förväntade mig inga mästerverk. Nu står de iaf 3/4 tårta i kylskåpet, like some? Blir nog min frukost iaf..

Får även ett paket idag, från Patriks syster. Har snokat i påsen och det är från Indiska paket. Kan bara vara en sak. Miiiiina underbara
rosa/vita galger. Happy ending.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback