Relations rådgivaren.

otrogna

Inlägg från: jean baptiste

"du, har blivit bedragen av min fru. kom på henne för jag "råkade" läsa ett mail där hon och svinet beskrev vad de höll på med. berättade dock inte att jag tjyvläst mailet utan frågade bara rätt ut om hon var otrogen. som svar fick jag - nej,men lite förtjust flörtande med en pappa till vår äldsta dotters kompis.jag känner mig fruktansvärt kränkt, men kan inte riktigt med att berätta att jag läste mailet. vet inte vad jag ska göra. vill eg inte lämna henne men har så jävla ont i hjärtat. behöver verkligen någon att prata med. vi har 3 barn. vad ska jag göra? har inte konfonterat svinet eller svinets hustru ännu.min fru hävdar stenhårt att de inte ens kysst - men mailet säger annorlunda. behöver åsikter och kommentarer "

Denna kommentar fick jag på mitt inlägg "otrogna bitches".
Och eftersom jag inte är nån Relations- Marlena så ber jag alla va snälla att ge era åsikter/råd.

-
Själv tycker jag det är värre det hon har gjort än att du läste ett privat mail. Finns ingenting hon kan komma och säga som att - du inte litar på henne osv.. För det kunde du uppenbarligen inte, och att hon fortsätter ljuga när du konfronterar henne gör ju inte det hela bättre. Berätta att du läst mailet då kan hon inte annat än erkänna och ni kan reda ut det hela. Om det är vad ni båda kommer fram till. // Alexzandra.

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Ja, jag tycker verkligen han ska säga att han har läst mailet. Att han har läst ett privat mail är ingeting jämfört med det hon har gjort.

Postat av: Mimi

Till killen: Knivig situation, men som jag alltid predikar: Kommunikation är det viktigaste i ett förhállande. Ta upp det med henne, prata om det! Om báda är ärliga reder det ut sig och ni kan se till att komma fram till den bästa lösningen tillsammans. Förresten, om du presenterar det hela pá rätt sätt kommer din tjej visserligen vara sur över att du "kontrollerat henne" (läst hennes mejl) men även märka att det tyder pá att du helt enkelt kände pá dig att allt inte var som det skulle. Sedan tycker jag att ni ska komma överens om att alltid ta upp saker och ting som ni är oroliga över med varandra i framtiden. Lycka till!

En helt annan sak Alexzandra, bilutmaningen är (finally) klar! Härmed "hojtar jag till" :) Kram

2007-01-19 @ 15:17:28
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: A-K

nej det går inte så bra haha... men försöker gör jag :D men jag håller med! jag skulle inte klara av att inte stoppa något i munnen medan man ser på film! så chips äter jag hehe i massor!

/kraam

2007-01-19 @ 20:18:49
URL: http://pinkyspinky.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag förstår inte folk som flörtar med andra och ändå vill vara kvar hos den hon/han är ihop med. Kan man tycka att man är med "The one" samtidigt som man är/flörtar med någon annan? Jag tycker han ska konfrontera och göra slut!

2007-01-19 @ 20:43:28
URL: http://www.lisilajnen.blogg.se
Postat av: Mimi

Det gjorde jag sá gärna Alex (om man fár kalla dig sá? det e lite kortare) ;) Alltid kul med roliga utmaningar, hälsningar fr mig =)

2007-01-19 @ 21:50:08
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback