rich bitch again ....

Ha, riktigt nöjd med mitt reslutat från tradera. La ut lite kläder som jag tröttnat på lr växt ur o igår gick de ut. Trodde knappt jag skulle skrapa hem en hundring men jodå, 750:- på 2 plagg inte fy skam det inte. I`m going rich... Oki gårdagens 3dagars lön kommer va slut iomed att denna dag lider mot sitt slut. Men då trillar ju tradera pengarna in här om ett par dar (perfekt för nästa veckas manikyr besök) gray

Såg hos
devilinprada att  "Evan Almighty" 2an till bruce den allsmäktige kommer ut. Va ett tag sen jag såg en riktigt rolig film, kan ju hoppas att de här är en tv.. Men bitcomet går ju inte landa ner på denna fukking låne dator så jag får vänta ett par veckor. Det överlever jag nog. Men att inte ha tillgång till avsnitt 9, OC är inte lika acceptabelt. Nån som sitter framför datorn i timmar som mig? O ligger inne med avsnitt 9, send it over please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback