Shopping på Indiska : )

Så nu har jag vart inne i Örebro och lämnat in datorn ; )) Fick allt en lånedator, stod på mig att jag va i starkt behov utav en. O det är jag ju! Trodde jag skulle bli utan bloggen i 3vec.

Så va jag inne på Indiska för vi skulle köpa ett överkast, utbudet va skit så det blir Karlstad istället.
P`s sista lediga dag idag, imorn ska stackarn uppo jobba kl 07. O jag ska ta tag i mitt jobb sökande. Va förbi på mitt gamla jobb förut -Statoil. Chefen va dryg som stryk så där blir det väl inget igen. Har en del andra alternativ ändå så håll tummarna! =-)

Dessa galger är jag helt såld på och trodde bara de fanns på drömhus. Men ikke, de finns ju på indiska. Dock lite dyrare och jag är hel pank fram tills den 19e. Ska man ha rosa lr vita eller blanda? De rosa är ju finast och utmärker sig lite mer, men de vita passar till alla färger. Besluts ångest!

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Indiska har en hel del fina grejer. Kläderna har blivit så mycket bättre de sista åren. Men inredningen är ju helt klart bäst! :)

Postat av: Angelica

Jag tycker att du ska ta båda färgerna! Indiska har verkligen mysig inredning, kläderna däremot är fula.

2007-01-03 @ 18:04:29
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag tycker du ska ta båda färgerna! :D Dom var ju jätte söta! :D

O du, illa att du glömde spara sånt..igen! ;D hihi

2007-01-03 @ 19:06:04
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Angelica

Där ser du! Karlstad har bäst utbud! ;) Och vad gäller Angelicas kommentar, jag har faktiskt hittat flera fina tröjor, linnen och kjolar på Indiska som inte är för orientaliskt!

2007-01-03 @ 21:54:41
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback