Silverfisk invasion.

renovering  fisk

Det var en seger söndag en vanligt kan jag säga. Det tar på krafterna att festa Fre & lörd.. Speciellt när man inte vart ute i svängen på ett par månader. Nu blire iaf lugnt ett tag ;-) Kanske tom väntar till mitt födelsedags firande (lönehelgen nu i januari) Mina twins fyller år här snart så vi ska antagligen slå ihop 21-års firandet och ha det på wickan. Lite välkomstdrinkar o annat trevligt. tes

Hur seg-bakis jag än var så slapp jag inte jobbandet. Håller på att renovera badrummet och på tis ska de komma hit och fixa brunnen. Bara att hoppa upp ur sängen för att ställa sig och slå bort kakel. Måste ändå erkänna att de är kul när man får "ta sönder saker". Dock inte lika kul när väggen rörs sig bakom plattorna, typ invasion av silverfiskar som silar i väg. Uhhhh. Inte nog med att man blir av med badkaret, skärde upp hela fingrarna oxå..


 lyx 
Lyx vs skräckexempel.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

1 år, det är duktigt! jag gick utan socker (socker, sprit, bröd, mejeriprodukter etc) i ett halvår förut iaf ;)

Postat av: Angelica

Shit, vilket vedervärdigt badrum, snacka om tacky smak... Jag syftar själklart på badrummet till höger. =p

2007-01-08 @ 09:09:32
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jennie

Fint det badrummet ser ut, till vänster förstås ;)

2007-01-08 @ 20:47:07
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback