Sleepwalker ....

hard work

I`m zombie
. Låg och läste bloggar till midnatt och så skjutsade jag bejbin vid 7. Tiiiierd.

Ska lägga mig och sova en liten stund till. För sen blir det jobb sök för hela slanten. Ringde Statoil degerfors igår, har jobbat där vid ett tillfälle. O aldrig mer kände jag då.. Men derperationen kommer smygandes så nu har jag börjat överväga "reserv listan"..... Jag hatar verkligen a-kassan, alla dessa arbetsgivarintyg de ska ha jämt. För att betala ut de där ynka slantarna.

Antingen får jag stå ut med äckel macken och alkis kunderna lr så blir de a-kassan. Aja, chefen tog mitt nr och han vet ju att jag jobbat hos honom förr plus i Kga. Kan ändå inte sitta och vänta på extra pass. Så jag ska söka lite annat oxå, när jag vaknar ;-))

Kommentarer
Postat av: Camilla

Samma här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback