Tragisk nyårsafton...

Menlös dag! Vad kan man göra förutom att äta massa skräp framför en bra film? I mitt fall blev de iaf så, Sagan om de 2 tornen. Har inte sett den så desto roligare ;-)

De första 5min på detta år var de mest tragiskaste jag vart med om.
Hoppas inte resten av året går i samma spår...

Tycker nyår är ännu mer överskattat än jag tyckte innan. Nästa år bojkottar vi laga middag hemma och drar till nån restaurang som får ta skiten. Eller så får de bli en film i mysbrallor.

Hittills gjort under 2007; Haft årets bästa sex, tagit min första bil tur, sett ronja rövardotter, lite mer sex, gråtit några tårar, ätit mängder med onyttigheter O nu skrivit mitt första blogginlägg. tes Vad har ni hunnit med & hade ni en bra nyårsafton?

fläskfiledessert

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hade ett hyfsat bra nyår, det blev ju lite sex för min del också ;) Fast jag vet inte vad som händer nu.. suck.. jag har faktiskt inte hunnit med så mycket mer, har mest bara halvsovit och tagit det lugnt. Det blev liksom ingen sömn inat...

Postat av: Wysteriia

Jag har festat, spelat spel, tittat på film, myst, slöat, kollat på en till film, ätit pizza, myst osv :) Rena rama slapp dagen igår! :P

2007-01-02 @ 10:53:35
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Oh vad gott det ser ut :) Rolig blogg :)

2007-01-02 @ 23:28:22
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback