Jag & Jenna Jameson ute på sjön.

jennajameson


Blev ett par timmar ute på sjön igår med. Eftersom jag inte är en allt för stor fiskeälskare så tröttnade jag efter sisådär en timme. Det är då det är bra med lite backup - så som klädkataloger & en jenna jameson bok. Satt där med min bok när jag märkte att de blev svårare o svårare att utskilja orden. Mörka moln började täcka himlen o så började det regna utav bara tusan :-( Det bästa utav allt var helt klart att motorn gått sönder dan innan. Det blev alltså att ro över hela sjön i stooorm och motvind. En liten sväng där tänkte vi göra inbrott i en båt med kapel men ägarna kom lagomt till när vi åkte förbi bryggan. Inom loppet av 2min så va jag dyblött rakt igenom.

Pojken min har precis åkt ut för yttligare ett par timmar ute på sjön. 2 dar räckte för mig. Denna onsdag`s kväll kommer gå i bloggens tecken för min del. Oo fint är väl det, man tar sig helt klart inte lika mkt tid längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback