Not my shit.

Normaltsätt är jag väldigt morgonpigg av mig. Men nu när det är "Sommarlov" så blir sovmornarna längre o längre... Känns jätte bra att sova till 11.00 för att sen börja jobba kl 16. Suger råttpung!

S
prang ju omkring på kupolen ett par timmar när jag va i Borlänge i helgen. Va på jakt efter bl.a en text-tee. Kryllar av dem men ändå lyckas man inte hitta den perfekta. Hittade dock denna på cubus till ett schyst pris. De hade ett antal att välja bland, modeller & färger. Ett tips för er som är på hunting : ))

En dagensoutfit får ni fanimej inte ofta i den här bloggen.
Limited edition only todaY.

dagens 


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag kanske kan åka till Cubus en sväng efter jobbet, t-shirts med text är coolt. =p Iaf om det står något bra. ;)

Postat av: Emma

Kupolen är vår stolthet! Klarar nästan inte av att vistas på kupolen, men har man pengar att bränna så är det alltid nice!

2007-07-24 @ 17:08:37
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Alexzandra

- Angelica: Jao det är ju ett plus om det står nått grymt men jag tycker själva idèn med text-tröjan är grejen.
- Emma: Mm, det viktigaste affärerna finns ju där. Men det kvittar vilken men affär man går in i utan pengar såå suger det pung. :S

2007-07-24 @ 22:41:03
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Evangelinelillylost

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2008-05-20 @ 13:29:13
URL: http://evangelinelillylost.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback