Real doll.

Runt midnatt igår kväll så visades ett program som hette Real doll på tv4. Nån annan en jag som kollade på denna mkt intressanta sändning?

   

Personligen tycker jag det är lite "stenålders" men kontaktannonser o sånt. Jag menar nu för tiden har vi ju internet och om inte annat kan man ta ett par varv på krogen om man är ute efter sällskap lr en dick. MEN vi människor har blivit så fukking lata och osociala att vi inte ens orkar anstränga oss längre. Inte för att man i ärlighetens namn behöver anstränga sig speciellt mkt för lite ragg (lr ligg..) i dagens samhälle. Men ändå sitter vi där framför våra dumburkar och klickar hem en jävla realdoll för 50-60.000kr för att sen knulla sönder den totalt. Vissa freak sitter ju tom där ute och säger att dessa realdolls betyder allt för dem. Dem väntar där hemma när man kommer, man kan vakna mitt i natten o sätta på dem, de ger än inga könsjukdomar och dem gör än aldrig besviken. Ärligt! De lagar knappast mat, skickar sms lr fungerar som smakråd heller så. Kan nån där ute som satt på en sån här förklara hur det känns att knulla på en docka?
Precis, en docka...

Ja här ovan kan ni se Charlie. Charlie takes a beer, Charlie tar fram sin äckligaplastweeny, Charlie takes a bath o på sista bilden - Charlie är redo att ridas. Enjoy retards.

  

Det ääända positiva med detta måste ju vara att riktiga ugly`s äntligen kan sätta på sin dröm "kvinna". För brunetten här intill är ju inte så illa pinkad för en 50årig-fet-finnig-datanörd? :-S


Kommentarer
Postat av: Jove

Jag tycker verkligen att det där är sjukt!

Postat av: Cilla

jävlar vad killdockan var ugly i nyllet!

2007-07-20 @ 10:43:07
URL: http://kioskmongo.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Cilla: Skoja inte. Men det finns att välja o vraka mellan ganska många. realdoll.com varsegod! :D

2007-07-20 @ 11:23:02
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: My

faaan! hur kunde jag missa det :(

2007-07-21 @ 21:54:39
URL: http://lilija.com
Postat av: Alexzandra

My: hehe, jag tyckte mest att de va patetiskt att människor hellre köper sig en realdoll som sällskap än att gå ut o träffa nya människor. :-S

2007-07-22 @ 11:03:28
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback