Shoeissue :-S

Hörrni flickor. Jag behöver lite akut hjälp.

highheels
H
ar hittat ett par helt underbara skor till en billig penning. Dock är det 11cm`s klack. Plus 1,5cm för själva sulan. Pretty high! Eftersom jag är något dvärg i jämförelse med mina kompisar så skulle de va perfa. MEN, jag är en ballerina tjej men har senaste året börjat med klack. O då endast när jag går ut (ett steg i taget) : ) I samlingen jag har nu finns det endast 7cm. Dessuom är klacken på dessa smalare än jag är van vid. Asså är jag helt ute o seglar när jag tror att jag ska klara 11cm? Är det stor skillnad för er lite mer erfarna? :-S




UPDATE:
  OMG, jag såg nu att skorna jag beställt från ellos (se inlägg nedan) är 10,5cm. Inte så mkt att göra antar jag. Det är bara att lära sig! =o)


Kommentarer
Postat av: caroline

nog går d bra :D annars kan du göra som jag och gå till en skomakare så får karln kapa! ;D

Postat av: Emma

vill man vara fin får man lida pin, som det heter ;) du klarar det, som du klarar allt annat :) vi "dvärgar" behöver komma upp ibland! =)

2007-07-05 @ 13:26:31
URL: http://lwemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback