The very cutest.

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw.
broke
Ringde till mamma och beklagade mig. I`m so broke. O lönen (vilken lön sen) kommer ju inte förens imorn. Har fasen inte ens råd med en dricka på fiket & inga busspengar så jag kan ta mig till jobbet heller. Näe, för de sista örena köpte jag en glamour tidingen för (dock en bra investering eftersom man fick med ett linne. hehe)

I alla fall. Så plingade det nyss på dörren där står 2 världens sötaste barn med en 20a i handen - här är till en  dricka. OMG. Cutiepies. Då har hela familjen åkt hit bara för att lämna den. Sånt är guld värt. : ))

Så fick jag låna bilen till jobbet också. Vad skulle man göra utan sin familj3 hjärtan 

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart :)

Postat av: lissa

mimma åkte igår. de kom fram idag vid fyra. men hör av dej ja har alltid tid för dej=)..puss babby

2007-07-26 @ 18:55:36
URL: http://chayse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback