Vardagsbekymmer.

Tror de flesta av er råkat ut för detta fenomen. Ni vet när man vart ledig en lååyatzhång tid så vaknar man upp första arbetsda`n, skiiinande sol. Utan överdrift säkert den varmaste dagen på hela denna fukking sommar. Jag bugar & bockar. 

bejbi ropar från vardagsrummet: 
- Kommer du sakna mig?
- Va? vart ska du?
- Sommarstugan. Det är ju jätte fint väder.
Jag trippar in i vardagsrummet:
- Jag tror jag ska sjukskriva mig.



Vad har jag gjort för att förtjäna detta? :-S Men såååklart. Jag kommer på en strålande idè. Följer med ut till sommarstugan (börjar inte förens 16.00) sen tar jag Daniels bil (bejbi`s bästa vän.) till jobbet sen tillbax till stugan ikväll. Briljant! : )) 




Hoppas ni har toppen vädeer ni med
.
Have a niiiice day peps.



Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

I övermorgon kommer du! Wohoo, vad skoj vi ska ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback