My dearest ...

Ett guldarmband som jag ständigt bär på mig har gått sönder.

Jag är väl medveten om att Guldfynd är dyra på lagningar, påsättning utav berlocker, storleks justeringar etc.. MEN jag gick iaf in för att fråga. Armbandet i fråga är en smal tvinad kedja (present från mamma) kostade runt 500ingen. Vet ni va det skulle kosta att löda ihop den? 700kr! Ehm, att de ens lägger summan i sin mun? Jag
menar det finns väl ingen människa som betalar det när de får ett nytt för mindre. ;-S gud

Ville även sätta på en berlock och för det skulle jag betala 200kr. Istället åker jag till en privat smed (egentligen går jag alltid dit) jag har bara varit lite lat, ligger ju i en annan stad.. Han fixade iaf både armbandet och påsättning utav berlocken för 200kr. Det kallar jag mänskliga priser.


Kommentarer
Postat av: lissa

ibland överdrivs det för mycket med priser!!

Postat av: Angelica Lindvall

Ja, det var en "liten" skillnad på priser. =/

2007-06-12 @ 10:10:19
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback