Bra invenstering...

Går omkring och sniffar på mig själv ;- ) Escada parfymen är helt gorgeouse.
Den konkurrerar nästan ut
rocking rio.

Igår va segaste dagen på mkt länge. Uteserveringen blev framskjuten till idag... Plus att "kvälls-öppen-tiderna" inte lockade mer folk. Hm! Ska börja tidigare idag istället. Suck, långt pass idag med. Och P har bangat middan vi skulle ha idag :-// Så, what to do, tonight? Vännerna vill ut... Vet inte om jag ska hänga på. (?!)  Ska ju ut imorn. Och det krisar med ekonomin så.

Nu ska jag ta min "nyttiga" frukost. Den ser iaf nyttig ut..  Kokos/jordgubbs start.
Borde ni testa mat

frukost

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har rocking rio och älskar den, funderar på att köpa deras nya.. Är de ungefär lika i doften eller borde jag köpa den nya också? =)

Postat av: Ellinor

ser gott ut ju :)

2007-03-30 @ 16:37:40
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Helena: Egentligen är väl alla Escadas sommar parfymer lite liknande? Typ blommor, godis, sött.. MEN jag tycker ändå du ska köpa den nya. UNderbar!

Ellinor: Ja det är det oxå! =)

2007-03-30 @ 21:09:52
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback