Dåligt samvete framför dumburken.

image487

När hände allt detta?
Förra veckan va det mörkt när jag vaknade kl 08.00 och mörkt när jag kom hem 16. När jag nu tittar ut genom fönstret kl 17.00 så får jag nästan ont i ögonen. Lunchtid? Jag är trött! När vädret är så här känns de som om man måste göra massa saker. Får skit dåligt samvete när jag sitter inne framför dumburken.

Skulle gärna gå ner till Melkers och fika. Men hur kul är det att stå där och jobba hela dagen för att sen gå tebax dit? Näe. Fick arbetskläder och tider från Shell idag. Lite upplärning nästa vecka (fullt betalt. Wiho!) : p

Varje år går man från vinterjacka till t-shirt känns det som. Jag hinner aldrig med det där mellantinget. Den så kallade våren.


Update: Det blev en fika jävel ändå. Ciao! :-S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att sitta inne och PLUGGA när det är kanonväder ute är ännu värre än att sitta framför datorn. Jag vill vill vill ut, men det finns tyvärr inte tid till det just nu=(

Postat av: Marie

haha, det e helt sjukt va fort det plöstligt går. Jag lämnar lägenheten kl 07 på morognen o normalt e det ganska svart ute, nu e det jätteljust ju o fåglarna kvittrar för fullt när min klocka ringer kl 06. Sooo weird :P

2007-03-15 @ 08:54:41
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Johanna: Plugga är ju iaf vettigt. Ett måste liksom : )

Marie: Håller med. Hoppas det är ljust när jag ska cykla till jobbet imorn 04.45. Tror dock inte det men ;-S

2007-03-15 @ 18:08:42
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback