Fiiikka, träning, powerwalk, jobb : )

Jag gillar verkligen när det poppar upp nya utgifter, verkligen! typ 520:- för ett modem som inte bredbandsbolaget fått tebax. Men eat my shit. Det va liksom ett bra tag sen.... Så jag måste ge mig ner i förrådet och leta i genom varenda flytt kartong från Gbg. Jihaaa!

Sen typ 250:- kontokorts avgift. Där rök nya Escada perfymen - Sunset heat. : ))

Haha, jag och roadtrips alltså. Igår vare mission hämta aida för mig o mor hennes. Ended up in Laxå. Hallå?? Dock kom vi i tid till planet iaf... Anningen trötter vid halv 3 snåret kan jag lova. Till råge på allt så höll vi på att få bensin stopp mitt ute i nowhere. Tjena, det hade vart typiskt miig. Lr oss = )

Blev jobb och träningen idag med. O så har jag ätit hemmagjord kebab i bröd, gottans.

Nu blir det powerwalk med mims & lissa ; ) Unt fika tonight whit Aida.

rock


Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma här! Fixade alla räkningar idag, trodde jag... Sen lyfte jag tyvärr på den stora posthögen i hallen. Nämen, där fanns två räkningar till på nästan 800:- tillsammans! Härligt, härligt.

Postat av: Alexzandra

Sofia: Men usch, typ 4a ballerina skor ju... :-S

2007-03-29 @ 08:14:12
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback