I love nudels.

image457

Yeah. När P & jag låg i sängen här nån söndag. bakiis och allmänt sletna, så fick han för sig att mitt hår luktade nudlar. Vi blev sugna som fan och drog till willys för att bunrka lite.. Hade inte ätit nudlar på ååår.. Men här sitter jag nu och suger i mig dem *sluurp. Gyttans! mat

Vet ni va som hände idag då??
Va på väg till min "svär farmor" för att låna duschen och så möter jag: Naima (från svartjobbet jag sket i..). Jag tittar åt andra hållet och låtsas att jag inte hör när hon ropar Alexzandra. Tyvärr så fungerade inte planen och jag fick helt enkelt vända mig om... Hon frågar varför jag inte svarat när hon ringt varav jag tänker några sekunder. O precis när jag ska dra nån galet lam ursäkt så tar hon min hand och säger - Du behöver inte skämmas för att du fått ett bättre jobb. Öh ? oki. Jag klämde iaf ut mig ett förlåt för mitt dåliga uppförande. Hon sa att jag va välkommen att komma och ta en fika lr så om jag ville. I`t aint going to happend. Men ändå skönt att dem inte va rosen rasande angry

Imorn är det jobb igen, ett jäkla massa jobbande numera. Kl 12.30 ska jag på yttligare en intervju på jobb nr 2. Dem är ju 2 chefer och båda vill prata med mig. Vet förtillfället inte hur jag ska hinna med 2 jobb men men..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, han är den enda jag kan tänka mig bilda familj med... Vill ju helst inte ha barn men det blir väl så ändå, han vill ju och man hinner bli gammal och ändra sig säkert haha.

Han ska vara borta till 24 mars, allt som allt 3,5 veckor.

Postat av: Sofia

Oj hoppsan, blev visst två inlägg... Lite roligt, första gången jag försökte posta så hamnade jag på någon annans blogg! Mysko som fan, haha!

2007-03-07 @ 09:17:35
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: v

nudlar är sååå gott, speciellt starka + extra chilikrydda

2007-03-08 @ 01:13:38
URL: http://fikison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback