Noll inspiration. Promenad någon?!

har tjuvat en lista hos Sofia. : ))

Behöver varken vara bra eller dålig, men vilken är den absolut första som kommer upp i ditt huvudet när du hör :"nutida populär låt"?: Öhh, tänker....(2min senare) basic element - to you?

Om du skulle se en serie varje dag resten av ditt liv, vilken blir det?:
Dawsons creek. uppföljning någon?  Annars OC. 

Justin Timberlake eller Hamburgare, vad gillar du bäst?:  hamburgare för guds skull..

När jag var liten ville jag heta: Sidney. (tänker på hon rödtotten från Melrose place) Veronica, Camilla bl.a

Ensam i Kina eller på klassresa i Sydafrika?: Sätt mig i öknen bara jag slipper vara ensam. Kör på klassresan med andra ord. : )

Hur många dagar har det som mest gått utan att du ätit en enda godis? 1år! Inget godis, kakor, glass, tuggumin. O helvete va stolt jag är över det! Dock vare i 7an.. Numera är en vecka joobbigt.

candy hearts

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han har varit i Vietnam och Thailand, så han kom hem brunbränd och fin, den jäveln.

Ja, det här var det längsta vi varit ifrån varandra under 6 år. Inte kul kan jag säga, hädanefter får han hålla sig hemma!

Postat av: Sabine

Haha duktig du är som klarade dig utan godis :)

2007-03-27 @ 14:40:37
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sabine: Oh sisi, i know = ) Tack tjejen!

2007-03-27 @ 16:01:44
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback