Onödig ångest...

Hade feting ångest hela dan igår för att jag skulle jobba typ 14h idag. Men så pratar jag med lill bossen och han säger att jag skulle jobba e.m idag. (?!) Lite irriterande när dem tar förgivet att man kan jobba när som helst. Jag menar jag jobbar alltid lunch och jag förväntar mig att han säger till om annat är planerat. Så nu satt jag ordning gjord här för att gå till jobbet, så blev det inget. Dooock skönt eftersom jag ska jobba 14.45-00.15 på ett annat jobb idag : )

O vet ni va detta betyder? Att mamma och jag kan åka iväg och köpa månadskort på gymmet. Redan idag! Jihaa! Skulle egentligen köpa det på torsdag eftersom jag skulle jobba f.m hela veckan. Mamma kan bara träna när ungarna är på dagis nämligen.... Vilket fall som helst så jobbar jag kväll imorn med så vi kan träna iaf 3dar denna vecka. Äntligen..... Har vart borta från träningen 1 månad nu. Not good!
beach 2007...................

image499   image500

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja, man får lite ångest... Och så hittar man på ursäkter hela tiden för att man egentligen är för feg, typ jag har inte råd eller tid... Men det är ju nu man ska passa på att göra såna saker!

Postat av: Anna

haha fu vilken rumpa killen hade, hehe, babian rumpa :D

2007-03-20 @ 16:14:26
URL: http://www.anna851219.blogg.se
Postat av: Ella

NICE ASS! haha.

2007-03-20 @ 16:54:50
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Josephine: Det där med ursäkter känner jag igen. Men egentligen så har man alltid en timme att avara ;oP

Anna: Ja inte är den snygg inte ;-S

Ella: Eller hur : )

2007-03-21 @ 17:37:47
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback