Beach - 07

beachbopdy

N
u framstår nästan den här bloggen som värsta "hysteri-beachbody-07-bloggen" och det är det ju egentligen inte.

Jag brukar aldrig bry mig om fall det är sommar lr vinter...Får mina perioder då jag tänker "nu jeflar..." träning varje dag och inge onyttigt. Oftast sitter det inte i speciellt länge. Men den här perioden har visat sig va lite längre. (OBS! Inte när det gäller kost) : )) Som jag nämt så blir det en 2veckors resa till Alanya den 13e Juni. Ooo det skulle inte skada med en niice booty & some magmuskler. <3

Hur förbereder ni er (om ni gör det...) inför stranden i år?  glad gubbe

beach07


Kommentarer
Postat av: skankhoe

jag skulle förbereda mig och det gick skitbra med min diet och allt men sen en dag sprack det bara och nu är jag tillbaka till snabbmaten och allt annat onyttigt ;)

Postat av: Nadja

jag äter mer mat och godis inför sommaren *asg*
jag orkar inte bry mig =)
Men jag skulle inte tacka nej till att ha en rumpa som ser ut som på bild nr 2 *skrattar*

2007-05-23 @ 14:43:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Madde

inga fel o ha nån av dom där rumpoorna duu : ) men jag är alldeles för lat o odisciplinerad för att någonsin ha en sån, så jag gav upp innan jag ens hann börja ;)

2007-05-23 @ 18:19:56
URL: http://frokenberggren.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Nadja: Hm, somliga har det bra : ) Åt jag mer godis och skräpmat skulle jag snart se ut som en godis :-S
Skankhoe: Hur ofta hamnar man inte på ruta 1 igen då? typ varje dag. Men det är bara att börja om igen.. : ))
Madde: Sisi i know. Du får skaffa en tävlings kompis, det brukar funka.

2007-05-23 @ 22:19:57
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Candy

Den i mitten lär man ju dock aldrig få hur man än försöker. Fast jag vet inte ens om jag vill ha en sån, haha. :P Hellre då rumpan till vänster eller höger!

2007-05-26 @ 12:15:26
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback